måndag 7 november 2011

Snygg i overall

Dagens outfit
Grå overall med huva och träknappar - KappAhl

Idag har jag och mamma varit ensamma hemma nästan hela dagen (och kvällen)!

Vi har tränat i babygymmet, och jag visade mamma mitt nya move: jag kan rulla från ryggläge till sidan!
Andra gången jag visade detta skulle jag "spela allan" inför mamma, så jag slängde över ena benet så att underkroppen låg neråt. Jag skulle sedan rulla över överkroppen också så att hela kroppen hamnade i magläge men jag fegade ur i sista sekund och började gråta och skrika istället.
Det var ju jätteläskigt!


Jag kanske ska öva lite mer, fast i smyg den här gången så om jag blir lika rädd så finns det ingen som kan se det.

Imorgon är det dags för Sprutan, jag vet inte riktigt vad det är men jag gissar på att det kommer innebära solsken, regnbågar, tårta och mys i soffan med mamma?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar