torsdag 24 november 2011

Badpojke

Dagens outfit
Blå handduk med huva - Gåva från Kjell och Lena

Idag blev det inget hemmamys!
Det stod kalas på schemat, så vi styrde kosan mot Bergsåker.

Jag tycker inte om folksamlingar och människor som ska vara uppi mig, speciellt inte på kvällen. Jag blir så trött och kan inte komma till ro, utan kan bara skrika och gråta hela tiden.

Jag fick dansa lite med moster och Hanna, då blev jag tillslut så färdig att jag knoppade in på hennes axel och sov en kort stund på Evelinas säng.

När vi äntligen kom hem så sov jag en stund i mammas och pappas säng, sedan väcktes jag brutalt av att jag ska ta ett bad.
Det kändes sisådär faktiskt.

Det bästa var efteråt då jag fick ligga på sängen och njuta av en härlig massage, det var också då den här fina bilden togs :)

Imorgon ska jag och mamma få nyckeln till vår nya lägenhet och ta oss ett snack med hyresvärden så han fixar till tapeterna på väggarna eller vad mamma sa...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar