onsdag 23 november 2011

Panda velouroverall

Dagens outfit
Randig body - Polarn o. Pyret
Vit velourbyxa - H&M
Strumpor - DollarStore

Dagen började tidigt med tvättning för pappa och mys i sängen för mig och mamma.

Mamma och pappa har packat sina sista flyttkartonger och städat lite, alltmedan jag tog en skön tupplur.

Vi gjorde en liten sväng på stan också, päronen satte in pengar på mitt konto och mamma tittade på vinteroveraller till mig.
Dessutom köpte hon äntligen den fina panda dressen som jag längtat så mycket efter att få bära, men hon gjorde det stora misstaget att köpa den en storlek för stor så att jag inte kan ha den förrän tidigast nästa månad! (Hur tänkte du nu, mamma??!!!?!?!?!)

Panda velouroverallen från Lindex är äntligen min!
Imorgon blir det lugnt och skönt.
Ska passa på att mysa hemma medan vi fortfarande bor här, för jag har hört att på fredag så flyttar vi..

1 kommentar:

  1. Vi vill se Pandadressen på :) även om den är för stor. Hoppas det går bra med flytten :)

    SvaraRadera