tisdag 22 november 2011

Alpacka!

Dagens outfit
Offwhite mössa i alpacka - Stickad av gammelmormor
Svart dregglis - Name it
Randig body - Second Hand
Grön filt - Gåva från farmor och farfar
Röd filt - Gåva från farmor och farfar
Rosa "klump" som hänger på ett randigt snöre - Tummen (gåva från pappa)

Idag har jag och mamma hälsat på hos grannen Agneta, pratat med brevbäraren och tagit en långpromenad. Nu håller mamma och pappa på att packa medan jag sitter och njuter av att inte behöva göra någonting, livet är bra skönt när man är liten :)

Idag introducerade pappa mig för vad han kallade för "bra tecknat".
Jag fick titta på Spöket Laban, Babar och Fåret Shaun.

Jag tyckte att det var ganska mysigt att få sitta med pappa och titta på tecknat, mest gillade jag Fåret Shaun eftersom fåret var så fint och alla färger på skärmen var så trollbindande.


Imorgon har jag hört att det blir full rulle igen då vi ska tvätta och packa ännu mera. Fast det behöver ju såklart inte jag göra, jag ska återigen sitta och skratta åt föräldrarna som måste slita hårt medan jag får rulla tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar