lördag 19 november 2011

Mammafritt!

Dagens outfit
Vit jacka - Lindex
Röd filt - Gåva från farmor och farfar
Grön filt - Gåva från farmor och farfar

Idag har jag och pappa hälsat på mamma som var på loppisen och krängde mina fina kläder.
Efter att hon slutat så packade vi in oss i bilen och åkte för att hälsa på farmor och farfar och deras lilla hund Morris.

Jag hade det supertrevligt och blev introducerad i akvariefiskarnas mycket intressanta värld. Där kunde jag sitta kvar ännu om vi inte blivit tvungna att åka hem!

Morgondagen spenderas med pappa igen eftersom mamma ska vara på loppis nr.2.
Jag har planerat in en massa skoj inför våran lediga dag, men det kan jag inte skriva om här för då kommer pappa att se det i förtid och då blir han inte överraskad...

Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar