fredag 4 november 2011

Babyträff (part three)

Dagens outfit
Svart dregglis - Name it
Blå långärmad body - Name it
Grå "långkalsongsbyxa" - Newbie
Vita strumpor I
MUM - H&M

Idag var jag på babyträff hemma hos Noel och hans mamma Petra!

Jag fick prova Noels häftiga babysitter med massage, men den tyckte jag inget vidare om.
Såg också att Noel har en Sofie gura (precis som jag, och köpt på samma ställe!).

Imorgon ska jag och päronen på middag hemma hos Ronja och hennes mamma och pappa, det kommer bli superkul. Jag ser verkligen fram emot det.
Jag ska få träffa Ronja (såklart :), Noel Greta och Alma och busa järnet heeeela kvällen lång!

Nu måste jag sova lite så jag får någon slags skönhetssömn, annars kommer jag aldrig kunna charma alla damer imorgon.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar