tisdag 1 november 2011

En vanlig tisdag


Dagens outfit
Röd kortärmad body med vita kaniner - Polarn o. Pyret
Vit velour byxa - H&M
Stumpor som matchar bodyn - Polarn o. Pyret

Idag har jag varit en riktigt bråkig liten kille!

Jag började skrika när pappa gick till jobbet, och jag har ingen intention att sluta nu efter att han kommit hem heller!

Jag och mamma tog en låång promenad på eftermiddagen, jag tror att hon försökte få mig att somna men tji fick hon.
Jag skrek så pass mycket i vagnen att mamma fick köra i dikena istället för på vägen.
Det måste ha sett riktigt roligt ut.
Till slut lugnade jag ner mig och sov en hel minut när vi kommit innanför dörren. Sedan satte jag igång med min vackra sång igen.

Mamma säger att det är tur att kärleken är så stor.
Jag säger att hon ska hålla tyst, jag kan ju knappt höra mig själv skrika!

1 kommentar:

  1. Jag vet varför du skriker, du försöker ju tala om att du vill ha Panda dressen nu nu nu ;) hihi det vill jag med Kram /Greta

    SvaraRadera