onsdag 2 november 2011

Panda Power (del 4)

Dagens outfit
Vit tröja med tryckknappar "Panda Power" - H&M
Vit velourbyxa - H&M

Detta vackra set hade jag på mig senast jag var och hälsade på hos gammelmormor och gammelmorfar.
Det är gammelmormor Carins hand som håller i björnen på bilden!

Idag har jag hjälpt pappa att besikta bilen, sedan tog vi (hela familjen alltså) en prommis in till stan eftersom jag ville ha den där panda overallen som säljs på Lindex.
Tyvärr finns den inte inne i stan, men vi hittade en jättefin pyjamas på rea som pappa köpte till mig itsället.
Dessutom har mamma lovat att klicka hem den där vackra panda overallen så fort hon "får tid".

Jag tycker att mamma har tid precis just nu att beställa den där overallen, men hon vill bara packa inför flytten.
Dumma mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar