fredag 18 november 2011

Babyträff (part five)

Dagens outfit
Body i ekologisk bomull med katt-tryck - Lindex
Mjukis byxa i ekologisk bomull - H&M
Randiga strumpor - Åhlens

Idag var det kallt ute, men vi tog oss till norra berget ändå!
Jag hade på mig min varma overall och låg inbäddad i en mysig fäll som jag fått farmor.

När mammorna hade promenerat färdigt så gick vi och fikade på Gullgården.
Jag satt bredvid Alma och hade en lång konversation med henne, hon är ju så smart så det är alltid roligt att höra henne prata.
Jag satt mittemot Greta och hade långa ögonkontakts sessioner med henne.
Två mycket fina tjejer!
Noel vaknade sist av alla, han hade på sig ett par fina jeanshängselbyxor som jag tyckte mycket om.

När jag kom hem var jag så utmattad av att umgås så intensivt att jag somnade i mammas famn direkt efter middagen. Det var härligt.

Imorgon ska jag få träffa farmor och farfar, det kommer bli supermysigt.
Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar