söndag 27 november 2011

Flyttdag: 3

Dagens outfit
Body i "baseball modell" med Snobben tryck - Second Hand
Byxa i ekologisk bomull - H&M


Idag är det flyttdag 3 och jag sitter mest och tittar på när alla vuxna flyttar runt på sakerna.
Jag pekar lite och är med och bestämmer vart saker ska ställas och ser samtidigt hur vardagsrummet börjar ta form.

Natten ska tydligen spenderas här för jag ser hur mamma och pappa flyttar in min säng i deras sovrum. Det kommer nog kännas lite konstigt att sova på ett helt nytt ställe, men samtidigt roligt att få utforska mitt egna rum som bara ligger dörr i dörr med päronens sovrum.
Då kommer jag kunna springa in dit (när jag blir äldre och har haft en mardröm t.ex.) hur snabbt och enkelt som helst!

Nu ska jag hjälpa Leia att sätta upp klösträdet, och efter det blir det nog god natt för mig.
Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar