fredag 11 november 2011

Babyträff (part four)


Dagens outfit
Sjömans t-shirt - H&M
Blå "långkalsongbyxa" - Newbie by KappAhl
Baseball strumpor - Lundmyr of Sweden 

Idag var det dags för babyträffen, och dagen spenderades hos söta Alma och hennes föräldrar.

Jag kunde inte hålla riktigt tyst idag för jag hade så mycket trötthet att skrika ut, så det blev inte så mycket fikande för mamma (precis som det ska vara hehehe :).
Dessutom passade jag på att kräkas ut allt jag ätit rakt på golvet. Jag siktade på mamma men jag lyckades bara träffa med halva kräkset.
Hon fick ändå tvätta tröjan i handfatet och sedan ha på sig den blöta tröjan resten av dagen, så uppdraget ser jag som mycket lyckat utfört!

Jag förstår inte hur alla bebisar kan hålla sig så lugna och snälla på våra träffar, varför gillar de inte att vara missnöjda och skrika lika mycket som jag gör?
Detta måste forskas på.


Mamma spelade in lite filmer under dagen också som hon ska inkludera i min "4 månaders film". Det ser jag verkligen fram emot!


Ps: Detta är inte vad jag hade på mig idag, men mamma hann inte fota mig innan jag kräktes och när vi kom hem fick jag vara naken "så att jag skulle lugna ner mig lite". Tydligen gillar inte mamma när jag skriker otröstligt hela hemfärden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar