söndag 13 november 2011

På middag hos gammelmormor och gammelmorfar

Dagens outfit
Randig body - Polarn o. Pyret
Svart mjukisbyxa - Laban

Idag har jag varit hemma hos gammelmormor och gammelmorfar på middag.
Där träffade jag morbror Björn och hans flickvän Dasha (de på bilden som inte är jag :), moster, mormor, gammelmormor, gammelmorfar, mammas morbror och hans fästmö + deras barn kusin Calle.

Vi umgicks allihopa, jag busade på sängen med mormor och gammelmormor tills jag höll på att storkna, blev runtburen tills jag somnade i Lenas  famn och tjusade med moster hela kvällen.

När vi kom hem lade pappa mig i deras stora säng och efter denna mycket långa dag med allt busande så slocknade jag som ett ljus.
Härligt!

Nu ska jag be pappa byta min blöja, få mig ett härligt kvällsmål och sedan tänker jag krypa tillbaka till kojs.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar