lördag 12 november 2011

Mina 3 första månader


Idag blir det ingen dagens outfit eftersom jag tänkte bjuda på någonting mycket bättre, nämligen en video som handlar om mina 3 första månader.
När jag föddes så tänkte mamma att det skulle vara kul att göra en film med mig, hon har filmat små klipp här och där som sedan klippts ihop till olika "långfilmer".

Den första filmen blev 6 minuter lång och sedan dess har det blivit två filmer till.
Tror att hon tänker hålla på tills jag blivit 1 år gammal!

Här har mamma alltså klippt ihop ett litet "Best of" dessa videor som vi nu tänkte bjuda alla våra läsare på.
Hoppas att ni gillar den lika mycket som vi gör!

2 kommentarer:

  1. Wow vad fint!! Fick en liten tår i ögat! Såååå himla fint!!!

    SvaraRadera
  2. Gud så mysig film!!!! Å vi fick en snutt Marie på slutet! Wiiie!! Jättefint!

    Elin och Patrik!!

    SvaraRadera