fredag 18 juli 2014

Flashback: 5/7 2014 Hamnyran

Jag väntar på bussen som ska ta oss till Hamnyran (jag ääääälskar att åka buss!)

På bussen mötte vi min kompis Eira och hennes föräldrar och det visade sig att de också var på väg in, så vi "bestämde" oss för att gå tillsammans.


Jag tycker om Eira väldigt mycket, vi höll handen och kramades och pussades och så åkte vi karuseller tillsammans!




Vi spenderade hela långa dagen på nöjesfältet, med två korta depåstopp
för lunch och popcorn såklart!
Jag ääääääälskar att åka karuseller och spela karnevalspel, mamma tror att jag kommer en sådan som bara hänger på tivolit hela tiden när jag blir äldre.

Innan vi åkte hem så fick jag välja en ballong också, jag tog det här fina hjärtat.

Jag hade så otroligt roligt, och nu längtar jag mycket efter att få gå på Selångers marknad för där har jag hört att det kommer finnas karuseller också, hi hi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar